Kun kroner 49 pr. mnd

Planlegging er en viktig del av hverdagen vår. Uansett om det gjelder fritid (ferie, husarbeid, måltider) eller om det gjelder jobb. Når vi planlegger, sier vi noe om hva vi ønsker å oppnå i fremtiden, og noe om hvordan man ønsker å nå dit man vil. Ved god planlegging får man gjerne utrettet mye, og vi kan enkelt kvalitetssikre det vi gjør.

 

Som et ledd i å gi deg et enda bedre treningstilbud, vil vi nå innføre ukentlige treningsplaner. Vi snakker av erfaring når vi vet at planlegging fører til bedre kvalitet på treningen, og at det i det hele tatt blir enklere å komme i gang, og ikke minst – holde motivasjonen oppe.

Hver søndag, vil vi legge ut vårt forslag til treningsplan for den kommende uken. Her fordeler vi planer over våre tre nivåer – og gir deg et ferdig oppsett på hvilke økter du bør ta, og vi foreslår også hvilken dag du bør trene på. Det er selvfølgelig valgfritt å følge disse planene, og du står også fritt til å rokkere på økter og dager – men…

… planene er ikke tilfeldig satt opp!
Ved å følge våre treningsplaner, vil du få en helhetlig trening av kroppen. Vi passer på at du jevnlig får stimulert alle kroppens muskler, og vi legger inn hviledager der hvor vi mener det er på sin plass.

Inndeling av nivåer
Som nevnt ovenfor, så blir det presentert en ukentlig treningsplan for hvert av de tre nivåene. Når vi fordeler treningsøktene på nivåer, så legger vi til grunn både vanskelighetsgrad på trinn, intensitet og tempo. Med andre ord, en nivå 3-økt, kan gjerne ha forholdsvis enkle trinn, men tempo, varighet og intensitet kan dra økten opp til det øverste nivået vårt.

Du kan også oppleve at treningsplanen for (for eksempel) nivå 3, kan ha dager med økter på nivå 1 eller 2. Dette fordi vi legger inn trening som skal fungere som restitusjon.

Første treningsplan i uke 36
I uke 36, mandag 4. september, begynner den første treningsplanen. Dagen før legger vi den ut på medlemssiden vår, og du kan laste den ned derfra. Ny plan vil du finne hver søndag, for påfølgende uke.

Sett deg et mål
Når man jobber eller trener etter en plan, så er det alltid interessant å ha et mål. Gjerne noe som er enkelt målbart. Har du et visst antall skritt du ønsker å registrere på en skritteller hver dag? Eller vil du nå et vektmål? Når du planlegger treningen, blir det enklere å nå oppsatte mål – og det blir enklere å måle effekten av treningen.

Følg med søndag 3. september, for den første treningsplanen på dansetrening.no! Er du ikke medlem, så kan du bli det når som helst. Det er bare å klikke på knappen «Bli medlem» nedenfor. Ingen innmeldingsavgift. Ingen bindingstid. Og kun kroner 49,- per måned. Velkommen skal du være!

For kun kroner 49 får du tilgang til hele arkivet med dansetreningsøkter.

Kun kroner 49

Full tilgang koster kun kroner 49 per måned. Norske Buypass sørger for sikker betaling med kredittkort.

Ingen bindingstid

Vi har ingen innmeldingsavgift, og heller ingen bindingstid. Du kan selv enkelt avslutte medlemskapet ditt når du måtte ønske.

Tren når det passer

Du kan trene når det passer deg, og så lenge du har med deg en smarttelefon, ipad eller datamaskin – kan du trene hvor som helst også.